- Úvod >
- Otvorené dni
Otvorené dni
Termíny:
Nové termíny OTVORENÝCH DNÍ už čoskoro!
Každý Otvorený deň začína:
9.00 - 12.00 hod. Ako získať z eshopu čo najviac
13.00 - 16.00 hod. Ako získať dnešného zákazníka cez web
O prednášajúcich
Tomáš Benc je hlavným manažérom tvorby eshopov pre klientov WEBY GROUP. Je školiteľom systému Uniobchod. Realizuje aktívny hot-line. Na Otvorených dňoch sa delí s množstvom skúsenosti získaných pri tvorbe eshopov a riešení konkrétnych situácií v internetovom predaji.
Ing. Katarína Gavurová je riaditeľkou divízie Virtualne. Intenzívne sa venuje štúdiu a testovaniu marketingových stratégií v oblasti sociálnych sietí. Je držiteľkou certifikátu Inbound Marketingu. Vedomosti získané z konferencií a videoseminárov v praktickej forme odovzdáva na Otvorených dňoch.
Matej Gellen je obchodný manažér a školiteľ pre eshopy. Zaoberá sa problematikou použiteľnosti webu (User Experience), má certifikát z Inbound marketingu. Aktívne sa venuje dobročinnému eshopu spojeného s útulkom pre zvieratá. Má rád "inteligentnú zábavu", preto rozvíja klub Toastmastres Levice z pozície PR manažéra.
k obmedzenej kapacite prednáškových priestorov.
Mám záujem ZÚČASTNIŤ sa
Program Otvoreného dňa
-
Prvá časť od 9.00 - 12.00 hod.
Ako získať z eshopu čo najviac
Ako viac zarábať v eshope pri rovnakom počte klientov a rovnakej konverzii. Praktické prepočty.
Výhody a úskalia internetového predaja, mobilné verzie pre eshopy.Ako založiť eshop: Čo dnes vie vaša konkurencia, ktorá už predáva cez internet.Budete s Vaším sortimentom prví? S čím musíte počítať pri prevádzkovaní e-shopu, svet 4 obrazoviek.Aké sú možnosti pre mobilné verzie eshopov.
Ukážka eshopu vhodného pre bežný predaj aj veľké eshopové projekty.UNIobchod ako komplexný softverový nástroj pre predaj cez internet. Ukážka možností softvéru a administrátorskej správy. Ukážka mobilnej verzie eshopu v responzívnom designe a v mobilnej verzii pre smartfóny.
Komplexný pohľad na marketing eshopu.Základné zásady marketingu pre internetové nakupovanie: získanie návštevníkov, z nich získavanie zákazníkov a z nich fanúšikov.
GDPR a jeho vplyv na e-shopy. -
Druhá časť od 13.00 - 16.00 hod.
Ako získať dnešného zákazníka cez web
Ako sa zmenil Váš dnešný zákazník a prečo sa tým zaoberať. Nákupná cesta zákazníka – online svet, trendy v internetovom marketingu. Mikromomenty v rozhodovaní. Lokálne vyhľadávanie. Mobilný svet a mobilné aplikácie. 89% rozhodovania o nákupe produktu/služby prebieha na internete. 13-krokový marketing. Využitie satelitných webov.Ako získať klienta na jeho "nákupnej ceste" pre Váš produkt? Firemný UNIprofil. Univerzálne riešenie pre získanie viac zákazníkov bez zbytočne veľkých nákladov. Prispieva k optimalizácii vašej webovej stránky vytvorením 28 kvalitných spätných odkazov. Šetríte svoj čas zadávaním informácii z jedného miesta. Je to zároveň možnosť ako rozšíriť informácie o Vašej firme cez aplikáciu v mobile.(Mobilná reklama je najmodernejší trend. Viac ako 50% vyhľadávaní celosvetovo je už dnes cez mobil.) Účasťou na Otvorenom dni môžete vyhrať SEO a UX analýzu svojho webu. UX (user experience) užívateľská použiteľnosť a zrozumiteľnosť webu.